Complaint: Zalando heeft mijn retourzending nooit ontvangen??

user-99575 on 27 April 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een paar maanden geleden had ik een bestelling geplaatst op zalando.nl. Ik wilde nog meer laarzen bestellen, maar dan ging ik over een limiet heen? Ik weet het niet meer precies, maar ik maakte een 2e account aan en bestelde daar ook weer 2 laarzen. Alleen de laarzen zagen er toch anders uit dan verwacht. Daarbij had ik ze in 2 maten besteld, voor de zekerheid. En de andere bestelling was in 2 kleuren, en deze laarzen leken erg veel op de andere, maar deze waren wat hoger. Nou ja, de laarzen bevielen me niet, dus hoppa, in de doos en naar het postkantoor. Echter, meteen daarna kreeg ik over de mail al een aanmaning. Ik dacht, niets aan de hand want ik heb ze al terug gedaan (2dozen: 4laarzen). Toen kreeg ik een 2e aanmaning, waarin stond dat ze zelfs een incassobureau erbij zouden kunnen betrekken als de betaling uitblijft. Toen heb ik gebeld naar zalando met het hele verhaal en ze vertelde me dat ik moest wachten, want de retour pakketjes waren misschien nog niet in behandeling genomen.Paar dagen erna heb ik ze weer gebeld, en ze konden nog niets zeggen. Ik werd al zat van het bellen, dus ik heb ze gemaild. Ik kreeg een mail terug dat de bestelling gedeeltelijk (wat?) bij ze is teruggekomen en dat ze nog 2 artikelen niet wisten te plaatsen. Ik schreef ze dat ze van een andere account waren. Ze hebben dus die 2 laarzen wel als retour ontvangen en verwerkt. Dit zie ik ook terug in mijn accout, maar die andere 2 laarzen hebben ze blijkbaar niet gekregen. Degene die mijn mail heeft behandeld zei anders wel dat ze mijn bestelling hebben ontvangen, al stond er ‘deels’, in mijn account staat nu nog dat beide laarzen niet terug zijn gestuurd. Ik zit nu dus met een brief van een incassobureau + een rekening van zo’n 170 euro. En dat moet ik betalen voor iets dat ik niet eens heb gehouden, jah, hoe wil je het noemen.
Dit wordt dus flink bellen met zalando en jawel, het incassobureau

Desired solution:

Dat ze bellende klanten serieus nemen, en bereid zijn om ons beter van dienst te zijn. Ik zit nu opgescheept met een rekening en ben dus echt niet van plan dit te betalen. Wat mij betreft bellen ze me even en lossen we dit samen op.

All complaints of