Complaint: Zalando laat klanten wachten op retourbetaling

user-156450 on 28 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik wacht op een retourbetaling.
Deze zou 1,5 week geleden worden overgemaakt. Ik had een mail ontvangen ter bevestiging (dan zou het 1 a 2 dagen duren volgens de telefoniste)
Een week later nog niets.
Toen ik opnieuw belde hoorde ik voor het eerst over een storing (die al een maand zou duren..)
Ik heb een klacht ingediend en kreeg een mail dat het in de komende dagen zou worden overgemaakt (maar nog niets)

Desired solution:

Onmiddelijk mijn geld terug. (zoals toegezegd)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

wij begrijpen uw frustratie volkomen en wij willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Zojuist hebben wij het bericht gekregen van onze boekhouding dat uw betaling succesvol is teruggeboekt naar uw rekening en dit bedrag zal dan ook voor het weekend weer zichtbaar zijn op uw afschrift. De desbetreffende afdeling heeft u hierover nog een bevestiging gestuurd per e-mail.

Wij hopen dat u in de toekomst weer het vertrouwen in onze webshop zult terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of