Complaint: zalando lounge

user-156388 on 28 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 4 maal bellen en steeds maar te horen dat ze er mee bezig zijn wil ik nu eindelijk eens mijn geld retour

heb ik december een bestelling gedaan die ik heb moeten annuleren omdat hij maar niet geleverd kon worden

nu 2 weken laten nog steeds geen geld retour

Desired solution:

mijn geld nu echt terug gestort

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Beste, om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij meer informatie omtrent uw bestelling nodig. Zou u ons uw bestel- en/of klantnummer kunnen doorsturen zodat wij u zo snel mogelijk verder kunnen helpen. Bij voorbaad dank. Met vriendelijke groet, Koen de Vries, Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Oussoren,

wij hebben te maken gehad met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem waardoor we niet alle terugboekingen naar onze klanten correct en automatisch hebben kunnen uitvoeren. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden dan ook graag onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Wij kunnen u garanderen dat deze storing volledig is verholpen en uw aankoopbedrag is teruggeboekt naar uw bankrekening op 28 januari 2013. Dit bedrag zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn op de rekening waarvan u heeft betaald.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of