Complaint: Zalando maakt er een potje van

user-18476 on 31 May 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bijna een jaar geleden heb ik via Zalando een jas besteld en gelijk betaald.
Deze jas kwam in een maat te klein waarop ik hem weer heb geruild voor een grotere maat.
Het geld heb ik dus ook niet terug gestort gekregen en dat hoefde ook niet omdat ik nu eindelijk de jas had die ik wilde hebben
Nu blijken ze niet te snappen dat ik de jas heb die ik wil de te kleine retour heb gezonden (retourbewijs nog in bezit en opgestuurd) en het geld al had overgemaakt en dus betaald heb.
nu al een jaar bezig uit te leggen wat er mis gaat en dat ze ergens de mist in zijn gegaan maar goed blijkbaar heb je voor mijn uitleg HBO nodig want nu is cms@arvato.nl een gerechtelijke procedure aan het starten voor zalando vanwege hun gestuntel! enigzinds wel lagge alleen neemt het wel tijd in beslag om deze lichte ervan te overtuigen dat het retourbewijs ook werkelijk een bewijs is dat je krijgt als je iets terug stuurd. hoe dan ook voor die paar centen is het mij niet te doen maar ga niet 2x betalen voor 1 jas. een normaal gesprek is er nooit van gekomen omdat er gezegt wordt door meerdere geondertekende we gaan het uitzoekken maar verder hoor ik niets behalve dat dan de firma list en bedrog2 cms@arvato.nl bijna in me huiskamer staat. nou helaas vind ik het voeren van zo een beleid zo amateuristich dat ik de rechtzaak graag tegemoed zie.

Desired solution:

Een normaal gesprek met exuus vanuit jullie kant uiteraard

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U geeft aan een brief van het incassobureau te hebben ontvangen. Als een kwestie reeds bij het incassobureau in behandeling is, kunnen wij u helaas niet verder informeren over de afhandeling hiervan. Wij willen u adviseren om contact op te nemen met het incassobureau, om deze kwestie uit te laten zoeken. Het telefoonnummer van het incassobureau is: 077 324 89 12.

All complaints of