My complaint:
Door het verkeerde artikel (schoenen maat 35 i.p.v maat 29)mij te sturen kreeg ik een kortingscode NLCS43G8 t.w.v 10 euro van de klantenservice medewerkster Ine Keijsers als een excuus namens Zalando voor de fout ze hebben gemaakt.
Ik heb hem nog nooit gebruikt omdat ik dezelfde schoenen van maat 29 NIET kon bestellen. Éen dag waren ze daar op de site maar toen ik ze heb besteld, heb ik maat 35 gekregen en daarna maat 29 was niet meer te vinden op dezelfde dag van terugsturen en onvangstbevestiging van Zalando.
Dus een paar dagen geleden wilde ik gebruik van de kortingscode maken en tja de datum is verlopen.
Ik vroeg Zalando om mijn ONGEBRUIKTE kortingscode te verlengen, en de medewerker van Zalando die Imane Idrissi heet heeft gereageerd en zei meteen dat het niet mogelijk is. Ze vroeg mij om mijzelf aan te melden voor nieuwsbrief omdat Ze namelijk regelmatig kortingscodes via hun nieuwsbrief sturen
Ik vind het zo absurd en onacceptable. Ik kreeg hem als een ‘excuus’ van Zalando voor hun fout en nu hun ‘excuus’ is verlopen en ik hoef niet aan te melden voor nieuwsbrief, want dat is niet de oplossing.
Ik ben klant van Zalando met klantnummer: 5300007589
Desired solution:
Nieuwe kortingscode die ik kan gebruiken met dezelfde voorwaarden :
- Ter waarde van 10,00 euro
- Minimum aankoopbedrag van 30,00 euro, ook na retournering van artikelen.
- Te gebruiken bij afgeprijsde artikelen
- Niet te gebruiken bij partner artikelen