My complaint:
Tot 2 maal toe een bestelling willen plaatsen bij Zalando, eerste maal konden ze mijn bestelling niet leveren omdat ik per acceptgiro wilde betalen in plaats van met creditcard. Kan gebeuren je zou zeggen bestelling opnieuw plaatsen en alsnog betalen met acceptgiro. De goederen bleken op voorraad te zijn echter de jas die ik een week eerder nog had besteld voor 19,95 bleek nu ineens 99,95 te zijn. Volgens de klantenservice had ik dan maar met een creditcard moeten betalen dan was dit probleem niet ontstaan. Na heel wat gemail over-en-weer besloten niet meer tegen de hardnekkige houding van de klantenservice medewerker in te gaan en een nieuwe bestelling geplaatst zonder de jas.
Tweede bestelling bleek inderdaad gewoon met acceptgiro betaald te kunnen worden! He beging zag er veelbelovend uit, echter bleek men mijn adres niet meer te kunnen vinden. Na vele bestellingen voorafgaand aan deze bestelling, deze bestellingen zijn altijd keurig geleverd zonder enige problemen, is volgens Zalando het pakket retour gegaan. Van deze hele verzending heb ik geen bericht ontvangen van de TNT en uit de bestelstatus blijkt dat het niet men het pakket niet eens heeft verzonden!!
Wederom contact opgenomen met de klantenservice van Zalando en dit verhaal uit de doeken gedaan…. U raadt het al, ook dit is mijn probleem en men kon het retour gezonden pakket niet voor een tweede maal aanbieden of desnoods op mijn zakelijk adres laten afleveren. Nu kan ik natuurlijk een tweede bestelling plaatsen en hierbij mijn zakelijk adres opgeven, echter zijn nu na de jas ook de broeken niet langer in de uitverkoop!!!
De klantenservice een e-mail gezonden en na mijn klacht tot driemaal toe ene Bas te hebben uitgelegd begreep men mijn klacht maar kon ook hij hier niets aan veranderen. Wel kon ik een klachtenbrief zenden aan een adres is Duitsland:
Zalando GmbH
Klantenservice/Kundenservice Niederlande
Sonnenburger Straße 73
10437 Berlin (Duitsland)
Nu kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit wel een zeer eenvoudige wijze is om als medewerkers van Zalando niet zelf verder te hoeven nadenken dan dat zijn neus lang is en hiermee de klacht te sluiten.
Ik zal zorgen dat er een keurige brief in het Duits naar het hoofdkantoor gaat van Zalando maar men is wel een goed klant kwijt!
Gefeliciteerd Zalando het is jullie gelukt wederom een klant ontevreden te stellen.
Desired solution:
Dat er nu eindelijk eens geluisterd wordt naar mijn klacht en dat er naar een constructieve oplossing wordt gezocht met betrekking tot het leveren van de door mij in de eerste order bestelde goederen tegen de toen geldende prijzen.