Complaint: Absurd slechte wijze voor terugbetaling en retourzending

user-203802 on 07 October 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdag 26 september heb ik een joggingbroek van 39,95 besteld. Direct na betalingen werd de bestelling door Zalando geannuleerd ivm met een inventarisatie fout. Het bedrag van 39,95 zou direct worden overgeboekt naar mijn rekenening (volgens de klantenservice zou het circa 1 dag duren). Vervolgens heb ik dezelfde joggingbroek in een andere kleur besteld en betaald. Na ontvangst was ik toch niet tevreden over dat product. Vervolgens heb ik het pakketje weer teruggestuurd naar de PARTNER van Zalando, aangezien ik het niet direct naar Zalando mocht versturen. Kosten hiervoor..9 euro, aangezien de partner in Duitsland is gevestigd. Vervolgens heb ik per mail contact opgenomen met Zalando, ze zouden mijn probleem bij een andere afdeling weerleggen. Ook mijn terugbetaling was toen nog niet verricht (dinsdag 3 oktober). De klantenservice vroeg mij nog of ik een bewijs van retourzending en betaling wilde verzenden, dus dat heb ik netjes gedaan. Momenteel is het maandag 7 oktober en heb ik mijn geld van de eerste bestelling, de retourzending en de verzendkosten nog steeds niet ontvangen. Ik heb net contact gehad met de o zo geweldige klantenservice van Zalando en ben vervolgens afgeblaft: ” Je wacht nog maar!” Zalando heeft dus meerdere problemen: onbeschofte medewerkers, slechte interne communicatie en laksheid als het gaat om terugbetalingen!

Desired solution:

Zo snel mogelijk (uiterlijk deze week), terugbetaling van het in totaal verschuldigde bedrag van 88,90 euro.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reeds meermaals e-mail contact gehad met klant. Vergoeding voor onterecht betaalde retour kosten (fout bij posterijen) en voor geannuleerde bestelling. Dit alles is zoals gebruikelijk via de klantenservice verlopen.

All complaints of