Complaint: bestelde producten niet leverbaar, geen retourbetaling

user-162943 on 22 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb diverse producten gekocht bij Zalando en vooruit betaald. Na een tijdje heb ik van de 8 bestelde producten, 1 product ontvangen; de overige producten waren niet leverbaar. Ik heb gevraagd om retourbetaling van de bedragen die ik had overgemaakt voor de producten die niet leverbaar bleken te zijn en na dik een maand en verschillende aanmaningen nog niets ontvangen.

Desired solution:

Ik ben tevreden als de bedragen worden teruggestort van de niet-leverbare producten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Jansen,

Hierbij kunnen wij bevestigen dat de betaling van uw bestelling 10206015928853 op 22 februari naar u is teruggeboekt. Binnen 4 tot 6 werkdagen kunt u dit bedrag dan ook weer terugzien op uw rekening.

Het spijt ons dat u lange tijd op deze betaling heeft moeten wachten. Wij begrijpen dat dit vervelend is en we werken er hard aan om alle terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken.

Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld en hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Custome Care

All complaints of