Complaint: Besteling na 10 dagen nog niet geleverd

user-141589 on 13 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Niemand bij zalando lijkt te weten waar mijn bestelling is.
Bij navraag krijg ik steeds een standaard reactie.

Wij hebben deze bestelling voor u nagekeken en zien helaas dat deze tot op heden
nog niet is verzonden. Wij hebben dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling
en zullen u informeren zodra er meer bekend is over uw bestelling. Onze excuses
voor het ongemak.

Toch raar dat het zo lastig is om een paar schoenen en 2 shirts te versturen. denk dat ik Joep van Deudekom ook maar eens over Zalando laat twitteren kijken of ze dan net zo snel reageren al KPN

Desired solution:

Vergoeding voor het ongemak en niet in vorm van een korting op de volgende bestelling want dan kan ik weer wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Timmermans,

We hebben uw klacht bekeken en we zien dat uw bestelling inmiddels naar u verzonden is. We bieden nogmaals onze excuses aan voor de vertraagde levering. We kunnen helaas geen korting geven op deze bestelling omdat de levering vertraagd is.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of