Complaint: bestelling

user-162435 on 20 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Probeer al 4 dagen een bestelling bij u te plaatsen maar de keuze die door u gemaakt wordt om met i deal te betalen werkt
al dagen niet. Heb contact op genomen met de bank die mij dit bevestigingen.Neem de moeite omdat dit bij u niet bekend is om dit bij u door te geven, krijg als antwoord ik zal het melden. Vraag om een oplossing omdat ik het vervelend vind dat ik dagen probeer te bestellen of er een mogelijk is om per accegiro te betalen Niet mogelijk. Probeer het later nog eens. Lijkt me niet goed voor de omzet en zeer on-klantvriendelijk als ik de moeite neem om het aan jullie door te geven. Raar ook dat het niet bij jullie bekend is terwijl dit al dagen duurt…

Desired solution:

Betalen via acceptgiro...
En een betere behandeling..........

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Van Sommeren,

bij ons is geen storing bekend met iDeal. Het zou kunnen liggen aan uw internetbrowser. U kunt proberen om in de toekomst uw bestelling te plaatsen vanuit een andere internet browser zoals Firefox of Google Chrome. Mochten de problemen dan nog niet zijn verholpen raden wij u aan contact op te nemen met uw bank.

Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of