Complaint: Bestelling plaatsen; geen bestelling, via Ideal wel betaald.

user-94905 on 05 April 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gisteren heb ik een bestelling geplaatst bij Zalando. (dacht ik)
Nu blijkt dat de betaling wel is gedaan via Ideal. Echter, geen bestelling.
Klantenservice gebeld, zij boden mij geen oplossing.Zo nep en onbegripvol.
Ik ben mijn geld kwijt en de laarsjes die ik had besteld zijn er nu niet meer!
Belachelijk dat ze de bestelling er niet konden door voeren voor mij.
IK heb er tenslotte voor betaald!
Nu moet ik maar weer zien wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ontzettend bedankt voor de goede service!
NOOIT MEER ZALANDO voor mij!!!!!!!!!!!!!

Desired solution:

Als zij de bestelling er voor mij op dat moment hadden kunnen door voeren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U heeft aangegeven dat uw bestelling bij ons niet door was gekomen en de betaling
wel. Ook geeft u aan dat u onze service bij de klantenservice niet toereikend was.
Voor deze beide zaken willen wij graag onze excuses aanbieden. Wij hebben in ons
systeem gezien dat u uw geld inmiddels weer terug heeft ontvangen.

Verder geeft u aan dat u graag had gezien dat wij een bestelling voor u hadden
kunnen doorvoeren. Helaas is dat niet mogelijk. Wij kunnen in verband met
klantbescherming nooit een bestelling voor onze klanten plaatsen. Zo kan u er als
klant zeker van zijn dat u de enige bent die iets met uw account kan doen en dat
uw gegevens veilig zijn.

All complaints of