Complaint: Bestelling te laat

user-170562 on 29 March 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aankomend weekend is het Pasen! Dus bestel ik mijn nieuwe paas outfit op zondag avond. Ik ben de service en snelheid van Wehkamp gewend! Tegen mijn voorkeur 400 euro vooraf betaald! Op woensdag een mail van zalando dat een van de dingen niet op tijd bij hun binnen was. Donderdagavond gebeld met zalando! En de mevrouw aan de telefoon verteld mij dat er niks aan de hand is en dat alles nu binnen is! Ik helemaal blij! Vrijdag niks gehoord dus net maar even weer gebeld!
Nee de mevrouw van donderdag heeft mij verkeerd ingelicht! Ze gaan het niet redden voor de Pasen! Nou bedankt zalando! Wat een slechte service!
En dan is het ook nog maar de vraag of ik mijn geld terug krijg?

Ik ben erg teleur gesteld

Desired solution:

Dat ze het niet meer verzenden en mijn geld gelijk terug storten zo dat ik Andere paas kleren kan kopen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Stoffers,

wij betreuren de situatie omtrent uw bestelling ten zeerste en bieden hier dan ook graag onze oprechte excuses voor aan. Omdat wij hebben moeten wachten op de aanlevering van een deel van uw bestelling is er een vertraging ontstaan met de levering hiervan. Uw bestelling zal vandaag tussen 8:30 en 10:30 bij u worden afgeleverd.

Nogmaals onze oprechte excuses!

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries
Zalando Customer Care

All complaints of