My complaint:
Geachte klacht.nl
Ik heb vorige maand een bestelling geplaats deze bestelling is kwijt geraakt bij de post,kan gebeuren geld terug gehad: Vervolgens bestel ik een jurk, blijkt dat de maaten op de site niet kloppen bestel je een 36, krijg je een 38.
Ik terug gebeld na 5x bellen excuses en 10 %kortings bonnen, ben ik nog niet geholpen. Eerste ontkent dat de maten niet klopen en dat het de fabrieksmaat is maar ik ben gaan zoeken op google en dit probleem speelt al meer dan een half jaar , ze hebben gewoon lak aan hun klanten. ze ruilen niet dus je word gedwongen nog een keer te bestellen en te betalen nu heb ik 2 keer dezelfde jurk besteld 1 te groot gekregen, en de volgende in de juiste maat besteld krijg ik een totaaaaal andere jurk groen blauw en een totaal ander merk. Ik ben zo boos heb ik weer gebeld krijg ik weer sorry en een kortingsbon die ik niet wil. voel me echt heel belachelijk gemaakt door hun , en totaal niet geholpen en serieus genomen. Ook als ik wil retouren moet ik tot 2 weken op mijn retour ticket wachten voor ik uberhaubt in de buurt kom van mijn geld terug krijgen. dus zit ik de hele maand met 200 euro minder voor niks…
Desired solution:
Ik wil de juiste jurk nu eindelijk eens een keer.. ik zit nu met 2 jurken en 200 euro lichter. ze kunnen hem ook bij nelly bestellen voor 50 euro duurder. Dus als ze het echt goed willen maken