Complaint: Foutieve leveringen

user-144841 on 26 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerste bestelling : herenjas maat XS (= maat 44)
Levering : kinderjas maat XS (= maat 9 jaar)
De jas werd netjes teruggestuurd.
Tweede poging : herenjas maat XS
Levering : alweer dezelfde kinderjas als de eerste keer – maat XS (9 jaar)
Telefonisch contact : wij begrijpen uw ongenoegen maar gelieve de jas terug te sturen en opnieuw een bestelling te plaatsen
Conclusie : Klantvriendelijkheid = 0/10
Ik durf eerlijk gezegd geen derde keer te bestellen want 9 kansen op 10 krijg ik alweer een foute bestelling toegestuurd!!

Desired solution:

Ik vind het grof om te zeggen dat de klant alweer een bestelling moet plaatsen zonder de garantie dat deze keer de juiste bestelling zal geleverd worden.
Ik wil de juiste jas toegestuurd krijgen zonder verdere rompslomp. Zalando is duidelijk 2x in de fout gegaan.

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Colombie, u heeft contact met Zalando Nederland opgenomen via een Nederlandse website. We willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Zalando Belgie via 0800 490 80 of service@zalando.be. Met vriendelijke groet, Ilse van der Meer Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Colombie,

u heeft contact met Zalando Nederland opgenomen via een Nederlandse website. We willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Zalando Belgie via 0800 490 80 of service@zalando.be.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Zalando Customer Care

All complaints of