Complaint: geef cijfer 1

user-160887 on 14 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Jurkje gekocht 21januari2013,dag der na retour naar zalando,kreeg bericht dat het op 28januari 2013 bij hun in bezit was,en dat mijn geld teruggestort zou worden,nu 17februari nog geen geld,heb mails gestuurt,gebeld,krijg steeds tehoren technische storing in boekhoudkundig systeem.en moet nu handmatig.toen vroegen ze op 5februari of ik m,n gironummer wilde geven want het was niet gelukt.nou ik heb nu nog steeds niet,een goede leer ik koop nooit meer bij zalando.ik hoop dat er een hoop mensen er niets meer kopen,want ik ben bang dat ik mijn geld nooit meer terug ziet.

Desired solution:

Dat ze mijn geld terug storten,het is van mij!!!!En dat zalando eens flink word aangepakt,want ik lees dat er veel mensen met hun de boot in zijn gegaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Duurzaam, U geeft aan dat u nog geen terugbetaling heeft ontvangen voor uw retourzending. Via eerder contact bent u ingelicht over de technische storingen waarmee wij te kampen hebben. In verband met deze storingen zijn diverse betalingen niet gelukt en hebben wij klanten moeten vragen om de betaalgegevens zodat dit handmatig kan worden aangepast. Wij begrijpen dat dit vervelend is en bieden u onze oprechte excuses hiervoor aan. Wij betreuren deze situatie zeer en doen ons uiterste best alle betalingen zo spoedig mogelijk te verwerken. Wij kunnen bevestigen dat het aankoopbedrag van uw bestelling vandaag alsnog is teruggeboekt naar uw rekening. Binnen uiterlijk 4 tot 5 werkdagen kunt u dit dan ook weer terugvinden op uw rekening. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betaling is vandaag overgeboekt. Een bevestiging is tevens per e-mail verzonden

All complaints of