Complaint: Geen geld ontvangen van retourzending

user-158118 on 04 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11januari 2013 was mijn retourzending bij Zalando administratief afgerond.
Nu op 4 februari 2013 heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen, ondanks 3 telefoontjes met de toezegging, dat het doorgegeven zou worden.
Ik krijg het idee,dat het laat terugbetalen onderdeel uitmaakt van de financiering van Zalando.
Bestelnr. 10206015843882 , klantnr. 5300582883

Desired solution:

Per omgaande mijn geld op de bankrekening.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Engelsman,

Uw retourbedrag is vandaag, zes februari, naar uw rekening teruggeboekt. Onze oprechte excuses voor het ongemak! U kunt het bedrag afhankelijk van uw bank binnen enkele werkdagen op uw rekening bijgeschreven zien.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of