Complaint: Geen geld retour

user-105145 on 25 May 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een bestelling geplaatst op 30 april, i.v.m. een feest op 6 mei. De bestelling kon niet per acceptgiro betaald worden (reden onduidelijk), dus alles per ideal vooraf betaald (bijna 500 euro!). Bestelling kwam pas na 9 dagen, feest was al geweest.(Ik had al 2 keer eerder gebeld om te vermelden dat het om feestkleding ging en ik de kleding graag binnen een week ontving. De medewerker had echter geen mogelijkheid tot contact met het magazijn om na te vragen of bestelling er op tijd zou kunnen zijn. Annuleren ging ook niet.)Omdat bestelling véél te laat kwam, alles meteen netjes retour gestuurd. Hierna NIKS meer gehoord,geen ontvangstbevestiging, geen antwoord gekregen op vele mailtjes, aan de telefoon krijg ik te horen dat er een storing is bij Zalando??? en ze er niks aan kunnen doen. Nu ben ik een maand verder en nog steeds mijn geld kwijt. Ik krijg op mijn mails géén antwoord. Echt zeer vervelend/schandalig… (Dit is gelukkig mijn eerste negatieve ervaring met shoppen via internet). Ik wil mijn geld terug!

Desired solution:

Dat ik mijn geld terug gestort krijg op mijn rekening, gewoon normaal zoals het hoort.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Retourzending is inmiddels bij ons warenhuis aangekomen. Het aankoopbedrag is teruggestort op de rekening van mevrouw.

All complaints of