Complaint: geen geld retour

user-158224 on 04 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb meerdere sportshirts besteld omdat ik eerst wilde zien welke shirtjes ik het prettigst vond. Ik vind het raar dat je vooruit moet betalen. Met retour zenden moet je eerst inloggen op internet, je bestelling zoeken, aanvinken wat je retourzend dan een formulier uitprinten deze in tweeën knippen de helft in de doos en de andere helft erop plakken. Maar na deze omslachtige handelingen toch gelukt om terug te sturen. 11 januari kreeg ik bericht dat ze het hebben ontvangen. Maar geen geld. Meerdere keren gemaild en gebeld maar ik heb nog steeds niets. Slechte zaak!

Desired solution:

Geld terug en snel

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw vd W, Betalen per acceptgiro behoort tot een van onze mogelijkheden. Per bestelling wordt afhankelijk van verschillende factoren bekeken welke opties kunnen worden aangeboden. Hierbij behouden wij ons het recht voor om de optie per acceptgiro te betalen niet altijd aan te bieden. Wij vragen onze klanten om het retourdocument via onze website in de eigen klantaccount aan te maken. Mede via deze weg kunnen wij u een kosteloze retour aanbieden. Heeft u niet de mogelijkheid om te printen dan kunnen wij het document ook per post naar u versturen. Wij hebben het bedrag van uw retourzending op 7 februari 2013 aan u teruggeboekt. In verband met een storing in ons boekhoudkundig systeem heeft de verwerking van deze betaling helaas meer tijd in beslag genomen. Wij betreuren dit zeer en bieden u onze welgemeende excuses hiervoor aan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sarah Kok Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw vd W,

Wij hebben het bedrag van uw retourzending op 7 februari 2013 aan u teruggeboekt. In verband met een storing in ons boekhoudkundig systeem heeft de verwerking van deze betaling helaas meer tijd in beslag genomen. Wij betreuren dit zeer en bieden u onze welgemeende excuses hiervoor aan.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sarah Kok
Zalando Customer Care

All complaints of