Complaint: Geen geld retour bij retour

user-160667 on 14 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In Januari e mail ontvangen dat de door mij geretourneerde laarzen in goede orde waren ontvangen en dat het geld zou worden teruggestort. In de voorwaarden staat dat dit 2 weken kan duren. Dus netjes 2 weken gewacht, daarna eens gebeld of er al wat bekend was m.b.t. de terugstorting, verhaal dat men een storing heeft gehad en dat alle bestellingen die retour waren gekomen handmatig diende te worden verwerkt waardoor het allemaal wat langer duurt. Moest snel komen, nu 2 weken later is het verhaal dat ze het wel hebben overgemaakt maar dat het geld retour gekomen is, oorzaak onbekend, wellicht is ons rekeningnr niet goed! Hadden ze bij de afschrijving geen last van en nu bij de terug betaling wel……. Zalando is een stelletje struikrovers die inmiddels vele honderden slachtoffers hebben gemaakt, heb er eenhard hoofd in dat we ons geld, 114,00 euries ooit nog terug zien.

Desired solution:

Mijn geld terug en wel NU!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

All complaints of