Complaint: Geen geld terug bij Zalando slecht service

user-159285 on 08 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb op 05.01.13 schoenen besteld, meteen teruggestuurd. Op 11.01.13 staat er bij ‘mijn zalando’ retour succesvol afgerond. Succesvol afgerond?!?! Het is nu 08.02.13 en zit nu onderhand al 4 weken te bellen naar de klantenservice, dan is er een technische storing, dan wordt het handmatig overgemaakt, dan wordt er een 1e prioriteit aangegeven, dan zit het nu bij de factuur. Allemaal valse beloftes via de klantenservice, en elke keer of einde van de week of binnen 1 a 2 dagen het geld retour. Ik bel vandaag nog 1 keer op en anders neem ik echt andere maatregelen. Dit is echt belachelijk met hun valse reclame en beloftes! Ik ga hier nooit meer bestellen…..

Als een consument per acceptgiro zou bestellen bij Zalando, en de consument niet binnen de afgesproken periode betaald dan komt er een rente of iets overheen via de deurwaarder! Belachelijk belachelijk!

Ik moet sterren aanklikken bij te geven mening over Zalando maar Snelheid geef ik een 0 voor, vriendelijkheid??? met valse belofte dus ook 0, oplossing??? 0!!!

Desired solution:

VANDAAG nog mijn geld terug! En dan ben ik als nog niet tevreden over de gang van zaken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw/meneer, U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben verschillende terugbetalingen een vertraging opgelopen. Wij kunnen echter bevestigen dat uw terugbetaling op 14 februari 2013 is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening. Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte verontschuldigen aan voor het ontstane ongemak. Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Sarah Kok, Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betaling is op 14-02-2012 teruggestort. Op diezelfde dag is tevens een bevestiging per e-mail verzonden

All complaints of