Complaint: Geen klantgerichte behandeling

user-148724 on 14 December 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik bestelde een jas bij Zalando, die afgeprijsd was. Ik ontving mijn bestelling twee dagen later maar de jas was te klein. Op de site van Zalando staat dat je niet kunt ruilen, maar een nieuw artikel moet bestellen en vervolgens het andere artikel terug moet sturen. Dit vind ik al erg slecht. Ik wilde dus de jas opnieuw bestellen, maar de prijs was ineens 40 euro omhooggegaan. Ik belde de klantenservice en de boodschap die ik van de telefoniste meekreeg was dat ze er niks aan kon doen. In andere winkels krijg je gewoon voor hetzelfde bedrag je product als iets niet goed is, maar zalando is niet erg klantgericht en deed totaal geen moeite om dit probleem op te lossen.

Desired solution:

de jas in een andere maat ontvangen voor dezelfde prijs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het vervelend te vernemen dat u ontevreden bent over onze procedures. Zoals onze collega van de klantenservice reeds heeft aangegeven kunnen we u hierin inderdaad niet tegemoet komen. We werken met algemene voorwaarden die de klant beschermen, maar ons ook rechten ontlenen. We behouden ons het recht om prijzen van onze producten aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of