Complaint: geen terugbetaling

user-158578 on 06 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin december 2012 heb ik via Zalando Lounge een paar asics hardloopschoenen besteld. Vervolgens kreeg ik een mail dat de levering helaas uitgesteld was en dat het pas eind januari 2013 geleverd zou worden. Daar had ik eigenlijk nog niet zo veel moeite mee, maar groot was mijn verbazing dat bij de levering veel te kleine schoenen geleverd werden. Het was ook niet de maat die ik besteld had. Daar was ik al behoorlijk geïrriteerd over en heb direct de klantenservice gebeld. Deze gaf aan dat het dikke pech was en ik kon de schoen wel voor het nieuwe volledig bedrag bij hun bestellen. dat zou mij zo’n 100 euro schelen! Ik heb toen direct aangegeven dat ik de schoenen zou retourneren en mijn geld wensten terug te krijgen. De retourzending is vervolgens op 25-01-2013 succesvol ontvangen bij Zalando en nu kan ik achter mijn geld aan gaan zitten. De enen keer is het omdat het een internationale overboeking is en de volgende keer is het een storting in het systeem. Inmiddels heb ik een aantal mails gestuurd, maar daar wordt domweg niet op gereageerd! Ga in hemelsnaam niet met Zalando in zee! Tenzij je van je geld af wilt!!

Desired solution:

Ik wil nu binnen een week mijn geld terug!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Van Oudenaarden,

In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben terugbetalingen van verschillende klanten een vertraging opgelopen. Helaas zijn wij er hierdoor niet eerder in geslaagd uw betaling succesvol terug te storten op uw rekening. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden u hier onze oprechte excuses voor aan.

Wij hebben te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling succesvol is overgemaakt naar uw bankrekening. In verband met de verwerkingstijd van onze bank zal dat dit bedrag naar verwachting midden/eind volgende week weer zichtbaar zijn op uw afschrift.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of