Complaint: geld retour

user-155199 on 23 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In november vorig jaar heb ik een paar bruine laarzen besteld bij zalando lounge. Er werd meteen vermeld dat het bezorgd zou worden na afloop van de actie, diet zou zo’n 6 weken duren. Na die weken kreeg ik een mail dat het niet voorradig was en het nog een paar weken kon duren. Op 3 januari kreeg ontvan ik het volgende
‘Hierbij willen wij u laten weten, dat uw bestelling met bestelnummer 13201000047284 van 15.11.2012 helaas is geannuleerd.
De door u bestelde artikelen waren niet aanwezig in het warenhuis van de producent. Hierdoor is het niet meer mogelijk de door u gewenste artikelen te bezorgen.
Wij zullen in de komende dagen het door u betaalde bedrag met uw creditcard terug op uw kaart storten. U kunt dit terug zien op uw volgende afschrift’. Tot op heden heb ik mijn geld niet retour ontvangen op mijn creditcard. Ik hoef niet op een afschrift te wachten omdat ik er dagelijks via internetbankieren inzage heb.
Vorige week heb ik via mail geklaagd en het volgende antwoord kreeg ik terug,
‘In verbandmet een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen een vertraging opgelopen.
Wij werken op dit moment hard aan een oplossing en gaan er dan ook van uit dat wij
de terugbetaling in de komende dagen succesvol kunnen verwerken.

Desired solution:

Ik wil gewoon mijn geld terug en niet WEER!! een kortingsbon bij de volgende betaling want dat gaat niet meer gebeuren. Bij het bestellen voldoe ik toch ook aan mijn verplichting vooruit te betalen?

Comment by poster of the complaint

11 years ago - nog steeds heb ik mijn geld niet terug ontvangen van zalando lounge

All complaints of