Complaint: Geld terug

user-163173 on 23 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin januari heb ik twee bestellingen van Zalando teruggestuurd. Op 9 en 13 januari zijn deze door Zalando ontvangen. Volgens de website zou het geld binnen 2 weken na ontvangst teruggestort worden. Nu, ruim een maand verder, heb ik nog steeds geen rode cent onvangen. Gaat toch om 180 euro.

Desired solution:

Het geld terug op mijn rekening. En een excuus lijkt me ook wel op zijn plaats

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Van één retourzending heb ik vandaag het geld terug ontvangen. Van de andere retourzending nog niet. Klacht is dus nog NIET opgelost!!

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Smolenaers,

Hierbij kunnen wij bevestigen dat de terugbetaling van uw bestelling vandaag naar u is teruggeboekt. Binnen 6 werkdagen kun u dit bedrag dan ook weer terugzien op uw rekening.

Het spijt ons dat u lange tijd op deze betaling heeft moeten wachten. Wij begrijpen dat dit vervelend is en we werken er hard aan om alle terugbetalingen zo snel mogelijk te verwerken.

Wij vertrouwen erop uw klacht hiermee te hebben afgehandeld en hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Custome Care

All complaints of