Complaint: Geld terug – deel 2

user-163173 on 01 March 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin januari heb ik twee bestellingen geretourneerd. Op 9 en 13 januari zijn deze ontvangen door Zalando. Van de retourzending van 9 januari heb ik inmiddels (afgelopen woensdag) het geld terugontvangen, maar van de andere retourzending nog steeds niet.

Zalando heeft wel doodleuk mijn vorige klacht op ‘opgelost’ gezet. Een halve oplossing is geen oplossing!!

Desired solution:

De rest van mijn geld z.s.m. terug op mijn rekening. Een ander gebaar (tegoedbon, korting bij volgende bestelling) zou ook gewaardeerd worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Smolenaers,

Zodra wij een antwoord geven op een klacht op klacht.nl veranderd de status van deze klacht naar opgelost, helaas kunnen wij dit niet aanpassen.

Wij hebben van onze boekhouding te horen gekregen dat ook het andere bedrag ter waarde van 119,90 euro op 26 februari is teruggeboekt naar uw bankrekening. Wij verwachten dat dit bedrag binnen 6 werkdagen weer zichtbaar zal zijn op uw rekeningafschrift.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak!

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of