My complaint:
Wij hebben op 23 sep een nieuwe winterjas voor onze 11-jarige dochter besteld bij Zalando.
De jas moest vooraf betaald worden en zou binnen 3 werkdagen geleverd worden.
We kregen op 27 sep van Zalando een mailtje dat de jas het magazijn had verlaten en onderweg was naar Post.nl.
Via een code (track&trace) konden wij de voortgang van de bestelling bekijken. Die stond vervolgens dagenlang op leverdatum onbekend. Na 4 werkdagen toch maar gebeld met Zalando. Ook zij vonden het vreemd, maar we moesten maar even geduld hebben. Weer gebeld en men beloofde een onderzoek te starten door eerst contact op te nemen met Post.nl. Dat hadden wij inmiddels al gedaan en daar bleek dat het pakje nooit bij Post.nl terecht was gekomen.
Toen ik dat aan de medewerkster van Zalando mededeelde werd ze nèt niet onbeleefd maar verzocht me toch dringend om dat aan hun over te laten, we moesten echt het “onderzoek”afwachten en als men er dan achter was waar de jas was gebleven zouden wij hem toegezonden krijgen. Gemaild met Zalando met de vraag hoe moeilijk het kon zijn om inmiddels een nieuwe jas te verzenden zodat wij niet nòg een jas hoefden te kopen, maar dat was tegen dovemansoren.
Wel kregen we een code voor 10eu korting op onze Vòlgende bestelling!!!
Vandaag een mailtje gekregen dat we toch echt het “onderzoek”moeten afwachten, maar dat ze “hopen”het onderzoek vòòr 17 oktober te hebben afgerond.
Het frustrerende is dat je als klant van Zalando overgeleverd bent aan de ‘wellichts”hopelijks”waarschijnlijks’, maar ondertussen zonder jas en 80eu armer maar moet afwachten!
Wij zijn netjes gesproken…’not amused’!!
Desired solution:
wij zouden het fijn vinden als Zalando net als veel andere bedrijven ons gewoon een nieuwe jas geeft en dàn het zg onderzoek zonder betrokkenheid van ons uitvoerd.
Als dat niet kan...zouden wij graag ons geld terug hebben (en dan niet over wèken, maar gewoon nu!)