Complaint: herinneringen na correcte betaling

user-188570 on 11 July 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In februari bestelde ik een artikel bij Zalando, kreeg het correct binnen de tijd geleverd, het artikel was okee, ik betaalde onmiddellijk een bedrag van 99,95 €. Zalando beweert dat ik het nog niet betaald heb. Ik kreeg reeds 2 herinneringsmails, een aanmaning per post en zelf dreigement dat er gaan kosten bijkomen. Ik heb reeds 2x mijn bewijs van betaling (dat ik bij de bank verkreeg) doorgemaild, zonder resultaat. Nu beweren ze dat het een foutieve koppeling was en dat ze het terruggeboekt hebben op de rekening waar het geld vandaan kwam. Maar dat is niet zo. Het is wel van mijn rekening gegaan. Waar is mijn geld dan? Rekening was nogtans correct.

Desired solution:

Dat ze met rust laten om aanmaningen te sturen. Mijn bestelling is betaald, ik heb het bewijs van mijn bank en heb dit ook doorgestuurd. Er werd namelijk geen geld teruggestort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Sylviane, U geeft aan dat u aanmaningen ontvangt voor uw bestelling. Wij hebben gezien dat u over deze zaak reeds contact heeft via e-mail met de betreffende collega's. Zij hebben u verteld wanneer het geld terug geboekt is, gelieve dit na te zien en de betaling alsnog in orde te maken. Met vriendelijke groet, Anouk Sanders Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben gezien dat u over deze zaak reeds contact heeft via e-mail met de betreffende collega’s. Zij hebben u verteld wanneer het geld terug geboekt is, gelieve dit na te zien en de betaling alsnog in orde te maken.

All complaints of