Complaint: Klacht jeans PEPE heren

user-195303 on 23 August 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een tijd terug hebben we een jeans van 109.95 gekocht. Nu is hij op zijn bovenbeen al versleten/gescheurd.
Ik heb contact gezocht met Zalando en zij wilden bestelnummer en artikelnummer en emailadres van me hebben.
Alles gegeven behalve het emailadres, dat bestaat niet meer. Andere provider genomen.
Nou, dan kon Zalando niets voor mij betekenen, want zij willen alleen met dat emailadres corresponderen ivm privacyredenen.
Ik mail nogmaals dat dat niet zal lukken en dat ik toch de rest wat gevraagd werd heb gegeven.
Wederom kreeg ik mail met als antwoord, NEE, we kunnen alleen een reactie op uw klacht geven middels het andere emailadres.
Ik was totaal verbaasd! Welk bedrijf denkt toch in vredesnaam op deze manier klachten te moeten afhandelen. Zalando dus!!! Onze enige keus is dus, deze broek weg te gooien en geen gebruik maken van hun zogenaamde nette klachtenafhandeling.
NOU ZALANDO, JULLIE HEBBEN HET PERFECT OPGELOST.
Alweer iemand ontevreden, alweer een klant minder. Jullie gaan de juiste kant op.

Desired solution:

Correspondeer via het emailadres dat wordt gevraagd door de klant.
Hoeveel mensen veranderen niet jaarlijks of vaker hun emailadres?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Zalando to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Wij nemen onze privacy regels inderdaad heel serieus. Dit moet niet betekenen dat wij een klacht over een artikel niet in behandeling kunnen nemen. Stuurt u alstublieft foto's van de broek in zijn geheel en van de klacht in het detail naar service@zalando.nl. Vermeldt u daarbij tevens het bestelnummer van uw bestelling en het e-mailadres waaronder u deze geplaatst heeft. Wij gaan u dan een oplossing bieden waarbij wij de vertrouwelijke gegevens via de post met u communiceren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant reageert niet. Wij hebben geprobeerd contact te zoeken met klant, maar krijgen geen reactie. Indien klant contact met ons opneemt, kunnen wij deze klacht wederom in behandeling nemen.

All complaints of