Complaint: Klacht over afhandeling bestelling

user-179945 on 23 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zojuist heb ik een paar laarsjes besteld bij Zalando en na het afrekenen zag ik pas dat het afleveradres in mijn account niet klopte. Inderdaad, dit is mijn eigen fout dat ik dit niet eerder zag, maar ik heb direct gebeld met Zalando om het nog te corrigeren. Er zaten misschien 2 minuten tussen. En toch was het niet meer mogelijk te corrigeren. Daarom wilde ik dan per direct mijn bestelling annuleren, zodat de laarsjes niet meer verzonden hoefden te worden. Er stond immers nog dat mijn bestelling in afwachting was van betaling dus ook dat was nog niet geregistreerd. Maar ook dat was niet mogelijk!! Ik kan dus geen kant op en moet nu maar hopen dat de mensen op het verkeerde adres mijn bestelling weigeren.

Desired solution:

Annulering van mijn bestelling

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Wappie82, Vervelend dat u er na het plaatsen van de bestelling achterkwam dat het adres foutief was. Als een bestelling te ver in het bestelproces is, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen of om de bestelling te annuleren. Dit kan al binnen enkele minuten na plaatsing van de bestelling het geval zijn. Wij raden aan om contact op te nemen met de bewoners van het adres en hun te vragen de bestelling aan de deur te weigeren. U kunt via de PostNL Track & Trace uw bestelling volgen zodat u weet wanneer deze op het andere adres is bezorgd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als een bestelling te ver in het bestelproces is, is het helaas niet meer mogelijk om het bezorgadres te wijzigen of om de bestelling te annuleren. Dit kan al binnen enkele minuten na plaatsing van de bestelling het geval zijn. Wij raden aan om contact op te nemen met de bewoners van het adres en hun te vragen de bestelling aan de deur te weigeren. U kunt via de PostNL Track & Trace uw bestelling volgen zodat u weet wanneer deze op het andere adres is bezorgd.

All complaints of