Complaint: Klacht over niet verstrekken kortingscode, nav annuleren zending

user-168818 on 22 March 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had voor het allereerst in mn leven een bestelling geplaatst voor tennisschoenen bij Zalando. Helaas bedacht ik me later dat op de dag van bezorgen het door mij gebruikte adres toch niet handig was. ik wilde het adres wijzigen, dit kon niet. Ik heb gebeld en ik moest de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen. Wil ik mn kortingscode gebruiken, werkt hij niet meer, terwijl er geen transactie is geschied. bel ik de klantenservice, zegt die jongen doodleuk, ja die kan maar een keer gebruikt worden, ik kan er niet nog een verstrekken! WTF?!?! Ik zeg nou dan ga ik naar een andere winkel. Zegt hij: ok! Wil je nou nieuwe klanten of niet. Lekker is dat, dan ga ik naar andere aanbieder, die mij wel 10 euro korting biedt!

Desired solution:

Veel korting! Dan zal ik overwegen ooit nog eens te bestellen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

helaas kunnen wij zodra een kortingscode is gebruikt deze niet opnieuw activeren. Aan het gebruik van een kortingscode zijn voorwaarden verbonden, onder deze voorwaarden valt ook dat een kortingscode eenmalig aan te wenden is per klant. Zodra de code is geactiveerd kan die dus niet opnieuw gebruikt worden, ook niet bij een annulering. Wij versturen vaak kortingscodes via onze nieuwsbrief, u kunt zich gemakkelijk aanmelden voor onze nieuwsbrief door op de volgende link te klikken: https://www.zalando.nl/zalando-nieuwsbrief/?wmc=OSM_newsletter.11cw33_footer.

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries
Zalando Customer Care

All complaints of