Complaint: klacht over Zalnado

user-180223 on 25 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dat de manier waarop ze zaken doen niet klopt en als je ze beld en ze weten niks meer te zeggen verbreken ze de verbinding.

Desired solution:

Dat ik de schoenen krijg wie ik had besteld wie nu zogenaamd uitverkocht zijn en ze dat merk een een keer niet meer verkopen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Semisa2008, Wij betreuren dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Wij willen graag benadrukken dat dit niet de normale gang van zaken is en zijn aan het onderzoeken wie u gesproken heeft en deze persoon wordt daar over aangesproken. Als een bestelling eenmaal is geplaatst, kunnen wij de gegevens helaas niet meer wijzigen. Uw bestelling is geretourneerd wegens een foutief adres en u heeft uw aankoopbedrag retour ontvangen. Wij kunnen geen artikelen opsturen zonder dat er een bestelling voor is geplaatst. Daardoor kan het voorkomen dat in de tussentijd het door u gewenste artikel is uitverkocht. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als een bestelling eenmaal is geplaatst, kunnen wij de gegevens helaas niet meer wijzigen. Uw bestelling is geretourneerd wegens een foutief adres en u heeft uw aankoopbedrag retour ontvangen. Wij kunnen geen artikelen opsturen zonder dat er een bestelling voor is geplaatst. Daardoor kan het voorkomen dat in de tussentijd het door u gewenste artikel is uitverkocht.

All complaints of