Complaint: Klacht via klacht.nl op opgelost gezet maar dit is geen Oplossing!!

user-153686 on 17 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

van 2 bestellingen die ik retout heb gestuurd heb ik (na de al zeer ruime terugbetalinsgperiode van 2 weken) mijn geld niet terug. gaat in totaal om bijna E 400. bij navraag bij de klantenservice werd verteld dat men problemen heeft met uitbetalingssysteem. ik zou nu zsm mijn geld terug krijgen. medewerker kon mij niet garanderen en ook geen enkele termijn noemen waarbinnen probleem opgelost worden

Vervolgens reageerd Zalando alsvolgt:

Geachte heer/mevrouw,

sinds eind december ervaren we onvoorziene problemen waardoor de terugbetaling aan sommige klanten die hun goederen retourneerden, langer heeft geduurd dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Dit probleem betrof niet al onze klanten, maar uiteraard is elke klant waarbij dit speelt er een teveel en we betreuren dit dan ook zeer. Het probleem is gelukkig vandaag opgelost. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden en u bedanken voor uw geduld.

Dit is geen oplossing!!!! ik heb nogsteeds geen enkele duidelijkhied/garantie over wanneer ik mijn geld kan terugverwachten…. ik pik dit niet!

Desired solution:

Ik wil een duidelijke garantie over de termijn waarbinnen zalando denkt terug te betalen. daarnaast een serieuse reactie en geen standaard prietpraat!!! wat een ongeloofelijk dramatische manier om klachten af te handelen heeft dit bedrijf!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Mezach,

we zullen uw klacht in behandeling nemen. Daar u drie keer de zelfde klacht heeft ingediend zullen wij er twee van sluiten zodat alle communicatie helder via 1 pagina verloopt.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of