My complaint:
Zojuist voor de tweede maal gebeld met Zalando. Eind december artikelen gekocht en deel geretourneerd. Nu -een maand later- nog steeds mijn geld niet terug. Zou gaan om een technische storing. Vorige week zou het geld binnen enkele dagen op mijn rekening staan, werd mij telefonisch toegezegd. Is niet gebeurd. Wel ontving ik een soort van tegoedbon waar erg onsymphatieke voorwaarden aan verbonden zijn. Vandaag geeft medewerkster Michelle niet eens meer een termijn waarbinnen ik mijn geld kan verwachten. Een klacht indienen zou alleen per post kunnen, gericht aan een Duits adres! Ik heb mijn vertrouwen in Zalando verloren en zal via deze site in de toekomst zeker niets meer bestellen. Wellicht is hier sprake van een aanstaand faillissement?
Desired solution:
Per direct mijn geld retour. Het is volstrekt ongeloofwaardig dat Zalando wel in staat is elke dag geld te ontvangen op haar rekening maar dat het onmogelijk is geld terug te storten. Desnoods huurt men extra personeel om elke betaling handmatig te verwerken!