Complaint: Klacht Zalando retournering schoenen

user-156296 on 27 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is inmiddels 4 weken geleden dat ik schoenen heb besteld bij Zalando, het geld heb ik meteen overgemaakt, helaas waren de schoenen te klein en een dag erna heb ik deze retour gestuurd. Ik kreeg van Zalando netjes een mail dat het product geretourneerd is. In de veronderstelling dat het bedrag van de schoenen teruggestort werd, maar helaas is dit nog steeds niet het geval. Ik heb daarna wederom een mail gestuurd, wanneer het bedrag teruggestort zou worden. Nu blijkt dat er een technische storing is in het boekhoudsysteem. Zalando verzocht mij om nogmaals de naam van de rekeninghouder en het rekeningnummer op te geven. Ik heb een mail teruggestuurd en vervolgens is mijn mail aan de financiële afdeling voorgelegd. Tot op heden is er nog steeds geen actie ondernomen, althans ik heb niets meer van Zalando vernomen.Voor een webwinkel zoals Zalando die voorzien is van een thuiswinkelwaarborg keurmerk vind ik dit gewoonweg onacceptabel

Desired solution:

als ik het bedrag op zeer korte termijn teruggestort krijgt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Jordaan,

wij hebben inderdaad te maken gehad met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem. Door deze storing hebben wij tot anderhalve week terug geen terugbetalingen kunnen uitvoeren naar onze klanten, wij betreuren dit ten zeerste en bieden hier dan ook graag onze oprechte excuses voor aan. Wij kunnen u garanderen dat uw terugbetaling is uitgevoerd op 24 januari 2013, wij verwachten dan ook dat dit bedrag voor het weekend weer zichtbaar zal zijn op uw bankrekening.

Wij hopen dat u in de toekomst weer het vertrouwen in onze webshop zult terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of