Complaint: Kun je ook klagen over de klacht?

user-168773 on 22 March 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 1 maart een klacht ingediend met de titel: ‘retour? ja produkten wel maar geld niet’.
Mijn hoop was groot toen ik na een dag of wat een reactie kreeg van ene Koen. Hij vroeg om bestel nummers. Nadat ik deze netjes had gemaild kreeg ik de door mij zo gehate standaard reactie van een van de naar mijn idee honderden dames die op de klantenservice zitten. Zitten er daadwerkelijk zoveel? Of veranderen ze opzettelijk hun namen? Of rennen deze dames na een week werken wellicht gillend weg? Feit is dat ik nog nooit van dezelfde medewerker een email heb mogen ontvangen. Niemand die zich echt om mij bekommerd. Jammer.
In ieder geval was mijn oplossing om via een reactie op mijn originele klacht dan maar de bestel nummers door de geven aan deze (fictieve?) Koen.
En toen … werd het heeeeel stil.
Ik heb nul reactie gehad hierop. Mijn probleem loopt nog steeds. Ik heb nog steeds een jas met rits die niet dichtkan, dit blijkt levensgevaarlijk te zijn het aankomende weekend met syberische temperaturen en waarschuwingen van De Bilt om niet naar buiten te gaan. En ZEKER niet met openwaaiende jas. Tja, zit je dan. Met je fijne winterjas. Zalando bedankt.
Ik ben benieuwd naar waar jullie wel mee bezig zijn? Of blijkt mijn klacht echt te ingewikkeld?

Desired solution:

Dat ik mijn jas terug kan sturen NADAT Zalando mij een nieuwe jas stuurt. Is echt niet moeilijk of veeleisend.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Mieke,

wij hebben nogmaals naar uw klacht gekeken en zoals aangegeven in de e-mails die u van ons heeft ontvangen over uw klacht bieden wij u graag twee optie's aan om uw klacht op te lossen. Dat is of de aangegeven vergoeding of de optie om de jas aan ons te retourneren waarna het volledige aankoopbedrag wordt gecrediteerd naar uw bankrekening. Helaas kunnen wij u geen nieuwe jas opsturen zonder dat hiervan een nieuwe bestelling is geplaatst op onze website, dit omdat wij ons ook aan onze procedures moeten houden. Hoewel wij altijd proberen onze klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen, zijn wij hierbij ook aan grenzen gebonden.

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries
Zalando Customer Care

All complaints of