My complaint:
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, nieuw account aangemaakt, adres ingegeven en besteld. Toen zag ik dat er op de opdrachtbevestiging een heel ander adres?! stond vermeldt hier 130 km vandaan. Hoe kan dit, is voor mij een raadsel maar goed ik heb direct contact genomen met Zalando (2 seconden na het plaatsen van de bestelling) en krijg de melding hier kan niets meer aangedaan worden..? Dit is dit niet klantgericht, een fout vanaf jullie kant moet door jullie kant opgenomen worden en ik zou hier zelf niet achter aan moeten gaan.. Ik kan dus nu zelf contact opnemen met Postnl om ervoor te zorgen dat het pakket niet uitgeleverd gaat worden.
Desired solution:
Adreswijziging doorvoeren, contact opnemen met de magazijnchef dat dit pakket niet de deur uit mag. Nieuw etiketje uitprinten met het adres wat ik opgegeven heb en versturen. Dit lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Nu hoop ik geen excuses te krijgen met het pakket is al verwerkt, dat kan niet na 3 seconden. Wanneer er meer moeite voor me genomen kan worden, gaat dit pakket niet de deur uit vandaag en wordt er een nieuw adreslabel aangemaakt.