Complaint: mijn besteling geleverd bij andere adres

user-200882 on 24 September 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb besteld op dd 02.09.13 j.l bij zalando een : g star rovic cargobroek olijf ,en ik heb betaald via Paypal 99,95 euro voor deze bestelling, omdat so lang geduurd ik heb gebeld naar klanten service Zalando, ik kreeg mededeling dat betrevende zending al geleverd op tweede nassaustraat no 40 te amsterdam (gedaan bij post NL), terwijl woont ik op tweede nassaustraat 17b te amsterdam, ik heb gevraagd bij buren kreeg nul op recest en paar keer gebeld naar klanten service Zalando allen kreeg te horen nog in onderzoek en nog steeds kreeg zelfde verhaal tot nu toe, jij wordt radeloos van, na zo veel keer telefonisch contacten naar zalando, ik wik graag een keertje duidelijkheid over mijn bestelling.

Desired solution:

Graag een keertje bericht ontvangen via mijn e mail adres van zalando betrevende over mijn bestelling of telefoontje misschien? , als zalando niet in staat om te leveren ik wil graag mijn geld terug. voorlopig ga ik niet openbaar deze klachten maar als niet snel opgelost dan denk ik anders misschien.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is per e-mail op de hoogte gebracht van het feit dat het onderzoek bij postnl is afgerond. Het aankoopbedrag is volgens de gebruikelijke procedure terug overgemaakt.

All complaints of