Complaint: niet meer op acceptgiro betalen

user-142110 on 15 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik bestel altijd met acceptgiro betaling 3 weken geleden kon dat nog en nu ineens niet meer ?
ik heb geen betaal schuld
ik bereep da een exern bureau hiervoor is aangestelden dus ook door zalando word betaald! wat zijn dan de criteria dat wil ik weten ,en kom niet met smoesjes van fraude gevoelig of tijdstip van bestellen!ik bestelde nl 2 jassen

Desired solution:

gewoon weer op acceptgiro en niet wanneer jullie dat uit komt maar de klant
en daarbij mag er best gekeken worden of er betaal achterstand is natuurlijk

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Beste mevrouw Wolsink, Het kan zo zijn dat u niet alle betaalmogelijkheden kunt kiezen op het moment dat u bij de kassa bent aangekomen. Bij iedere bestelling wordt, op basis van een veelvoud aan factoren, bepaald of u gebruik kunt maken van de optie om op rekening te betalen. Het kan bijvoorbeeld afhangen van het product (al dan niet erg fraudegevoelig), totale bestelwaarde, samenstelling van producten, factuuradres dat afwijkt van het afleveradres, openstaande vorderingen, et cetera. Hierbij kunnen wij ook gebruik maken van de data die is verzameld door een extern bureau. Het systeem die al deze aspecten meeneemt in het eindoordeel van het al dan niet aanbieden van het betalen op rekening, baseert de uitkomst op eerder genoemde aspecten. Dit is een automatisch proces wat onze medewerkers niet kunnen beïnvloeden. Het is dan ook niet mogelijk een wijziging hierin aan te brengen. Bij elke bestelling wordt een nieuwe afweging gemaakt waardoor het tijdstip of de dag van bestelling van invloed kan zijn op de betaalmethodes die worden aangeboden. Wij behouden ons het recht voor om betaling op rekening niet in alle gevallen aan te bieden. In dat geval kunt u gebruik maken van één van de andere betaalmogelijkheden die wij u bieden. Indien u niet tevreden bent met de bestelde artikelen, kunt u deze binnen 100 dagen gratis retourneren. De artikelen dienen hierbij ongedragen en ongebruikt te zijn en voorzien te zijn van de originele labels. Uw aankoopbedrag krijgt u vervolgens teruggestort op uw rekening. U loopt dus geen enkel risico indien u vooraf betaalt. Met vriendelijke groet, Sarah kok Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het systeem dat bepaalt welke betaalmethodes worden aangeboden, baseert de uitkomst op verschillende aspecten. Dit is een automatisch proces wat onze medewerkers niet kunnen beïnvloeden. Het is dan ook niet mogelijk een wijziging hierin aan te brengen.Indien de optie om op rekening te bestellen niet wordt aangeboden kunt u gebruik maken van één van de andere betaalmogelijkheden die wij u bieden.

Indien u niet tevreden bent over de bestelde artikelen, kunt u deze binnen 100 dagen gratis retourneren. Uw aankoopbedrag krijgt u vervolgens teruggestort op uw rekening. U loopt dus geen enkel risico indien u vooraf betaalt.

All complaints of