Complaint: Niet-nakoming bij defect goed

user-210082 on 04 November 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na levering van een defect goed (snee in Michael Kors tas) biedt Zalando slechts een compensatie aan van 10 euro. De andere optie is dat de tas teruggezonden wordt en ik een nieuwe bestelling doe, waarbij ik dus ruim 340 euro moet voorfinancieren (dat is dus ruim 640 euro wat bij zalando ligt, ik heb dan nog niks) en ook nog duurder uitkom omdat de kortingscode niet meer geldt.

Desired solution:

Ik heb betaald voor een nieuwe tas zonder defecten en wil deze ontvangen zonder verdere voorfinanciering bijbetaling. (Uiteraard zend ik de defecte tas retour)

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft al uitgebreid contact opgenomen met onze klantenservice, zowel per mail als telefoon. De klant is op de hoogte van de wijze op welke wij aan onze plichten voldoen.

All complaints of