Complaint: Niets ontvangen

user-176287 on 30 April 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wacht al een maand op een bestelling. Hoor niets en krijg niets. Heel onbeleefd om zo met klanten om te gaan.

Desired solution:

Mijn bestelling snel opsturen met compensatie in die bestelling van de kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw/meneer, Onze oprechte excuses voor de vertraging die uw bestelling heeft opgelopen. Wegens de grote vertraging is de bestelling inmiddels geannuleerd en de openstaande rekening dichtgeboekt. Hier wordt vandaag nog een bevestiging per e-mail over verzonden. In de mail is ook een tegemoetkoming aangeboden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onze oprechte excuses voor de vertraging die uw bestelling heeft opgelopen. Wegens de grote vertraging is de bestelling inmiddels geannuleerd en de openstaande rekening dichtgeboekt. Hier wordt vandaag nog een bevestiging per e-mail over verzonden. In de mail is ook een tegemoetkoming aangeboden.

All complaints of