Complaint: Nog geen geld retour

user-156897 on 30 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10 januari 2 artikelen retour gezonden, in aparte zendingen omdat het 2 bestellingen betrof. Snel een bevestiging ontvangen dat de spullen ontvangen waren. Van 1 zending al wel geld terug ontvangen, van de andere niet. Op 28 januari gebeld hoe dit zit. Storing, gegevens genoteerd en afwachten maar. Zie nu op diverse fora dat er veel klachten zijn. Blijf het vreemd vinden dat er 1 wel lukt en de andere niet. Nu maar afwachten…… Het betreft klantnr 5300104639, bestelling 10206015831934

Desired solution:

Had even laten weten dat er een storing is, nu komt het raar over dat er verschil is tussen de zendingen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Beste, om uw klacht af te kunnen handelen hebben wij meer gegevens omtrent uw bestelling nodig. Zou u een bestel- en/of klantnummer kunnen toevoegen aan dit bericht. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Koen de Vries, Customer Care

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Het betreft klantnr 5300104639, bestelling 10206015831934. Maar het is toch raar dat ik dir hier moet doorgeven. Ik heb al gebeld dus wordt t opgelost, omdat ik nu hier iets plaats zou het sneller gaan? dat ik volgens mij niet de goede gang van zaken, wie t hardst schreeuwt is eerst

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Robberegt,

wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat het bedrag van uw retourzending vandaag is teruggeboekt naar uw bankrekening. Vanwege de technische storing in ons boekhoudkundig systeem zijn helaas niet alle terugboekingen automatisch gecrediteerd naar onze klanten en hebben hierdoor terugboekingen een vertraging opgelopen. Helaas heeft uw terugbetaling hier ook mee te maken gehad en heeft onze boekhouding het bedrag vandaag handmatig teruggestort op uw bankrekening. Het bedrag zal binnen enkele werkdagen weer zichtbaar zijn op uw rekeningafschrift.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en wij hopen dat u in de toekomst weer het vertrouwen in onze webshop zult terugvinden.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries
Customer Care

All complaints of