Complaint: Onbeschoft behandeling onopgeloste klacht laarsjes

user-180524 on 27 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb hieronder al twee keer de klacht aangemeld maar het is nog steeds niet opgelost of zoals gezegd ,hoor helemaal niks van Zalando. Als je zelf belt dan krijg je een Selena aan de telefoon die je onbeschoft te woord staat en de hoorn erop gooit . Bellen heeft geen zin !!!! Iedereen moet er goed over nadenken of je wel bij zo’n bedrijf iets wilt kopen die zo met zijkanten omgaat .

Desired solution:

Snelde oplossing van de klacht want 8 weken wachten op antwoord is onbegrijpelijk !!

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Raimond, Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Er is op 15-05-2013 een oplossing omtrent de klacht van de laarzen aangeboden op het e-mailadres dat is verbonden aan het account waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Wij willen u een compensatie van 10% van het aankoopbedrag aanbieden voor eventuele reparatiekosten. Als u niet akkoord gaat met de vergoeding voor reparatie kunt u er voor kiezen uw laarzen te retourneren. Deze oplossing is 14 dagen geldig en is u aangeboden op 15-05-2013. Omdat u aangeeft deze oplossing niet te hebben ontvangen gaan de 14 dagen in op 28-05-2013. Graag vernemen wij van u of u kiest voor reparatie of de laarzen retourneert. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

All complaints of