My complaint:
Ik heb laarsjes half januari gekocht bij zalando en daar laat op diverse plaatsen de verf laag los en waren pas 3 maanden oud. ik heb dit bij zalando aangegeven en heb nu al 5 keer een reaktie gehad dat het in behandeling is , 1x moest ik foto’s opsturen , toen had ik ze daar niet gekocht ( helaas werkt het bij dat bedrijf zo als je ze met een ander e mail adres besteld dan kennen ze het niet.je moet toch op adres de klanten gegevens kunnen vinden???!!!)nu krijg ik elke keer van een yvette zwart dat het in behandeling is maar ondertussen ben ik al 4/5 weken verder en hoor maar niks meer.Bellen heeft geen zin .Ik koop daar regelmatig wat maar met een terechte klacht omgaan is erg moeilijk.ik vraag me af of je er als klant wel goed aan doet om bij zo’n bedrijf iets te kopen wat service ergens onderaan heeft staan.
Desired solution:
Dit zou veel sneller beoordeelt kunnen worden en zeker geen 4 weken!
Ik ga ervan uit dat ik een creditnota krijg .