My complaint:
Zie klacht hieronder over de laarsjes . Deze klacht staat als opgelost maar dat is niet juist !!! Schandalig omdat er neer te zetten.
Desired solution:
Snel oplossen en niet vermelden dat het opgelost is !!!
user-178361 on 15 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen
Zie klacht hieronder over de laarsjes . Deze klacht staat als opgelost maar dat is niet juist !!! Schandalig omdat er neer te zetten.
Snel oplossen en niet vermelden dat het opgelost is !!!
Message from Zalando
11 years ago - Geachte Raimond, Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Er is op 15-05-2013 een oplossing omtrent de klacht van de laarzen aangeboden op het e-mailadres dat is verbonden aan het account waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Wij willen u een compensatie van 10% van het aankoopbedrag aanbieden voor eventuele reparatiekosten. Als u niet akkoord gaat met de vergoeding voor reparatie kunt u er voor kiezen uw laarzen te retourneren. Deze oplossing is 14 dagen geldig en is u aangeboden op 15-05-2013. Omdat u aangeeft deze oplossing niet te hebben ontvangen gaan de 14 dagen in op 28-05-2013. Graag vernemen wij van u of u kiest voor reparatie of de laarzen retourneert. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care