My complaint:
op 28 augustus heb ik een paar paarse pumps maat 39 besteld. helaas was de binnenzool niet goed gelijmd en daardoor niet draagbaar. Buinnen de termijn netjes opgestuurd.Na bijna drie weken kreeg ik een aanmaning met de melding dat de schoenen niet ontvangen waren. Ik heb gemaild met nauwkeurig tijd ,plaats van verzending. Echter het recu had ik inmiddels niet meer en zonder bon konden ze natuurlijk iets meer vinden. na een maand heb ik opnieuw gemaild of de desbetreffend schoenen wellicht boven water waren gekomen. Wat schetst mijn verbazing….eenstandaard mail die ik al eerder ontvangen had,waaruit bleek dat mijn mail niet eens gelezen was.laat staan dat men even de moeite had genomen om bij de desbetreffende afdeling te gaan informeren.
eerlijuk gezegd denk ik dat er opzet in het spel is.de schoenen zijn immers betaald,er valt niets te bewijzen dus…inpikken dat geld. het gaat bij mij niet om een wereldbedrag,maar 69,95 voor helemaal niets is wel zuur. Voor mij en omgeving dus geen Zalando meer. Zulke slechte service en meedenken heb ik zelden meegemaakt.
Desired solution:
Ik zou het fijn vinden als ik serieus behandeld zou worden,maar ik weet nu al dat de f.a zalando met hetzelde standaard mailtje zal reageren.
gelukkig zijn er ook goede en betrouwbare bedrijven.