Complaint: op rekening betalen niet meer mogelijk?

user-135533 on 19 October 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

5e keer geprobeerd op rekening te betalen bij Zalando.nl. In het scherm betaalwijzen staat duidelijk op rekening aan. Bij de kassa is deze betaalwijze ineens onmogelijk.

Na 3/4 mailtjes te hebben gestuurd krijg ik het antwoord
( het kan inderdaad zo zijn dat u niet alle betaalmogelijkheden kunt kiezen op het moment dat u bij de kassa bent aangekomen en dat ik maar op een andere manier moet betalen ik bestel bij zalando zo dat het op rekening kan wat voor mij makkelijker is !

hopen dat ze hier snel wat mee doen want zoals ik lees op deze site zijn er meerderen die dit erg vervelend vinden

Desired solution:

dat dit wordt opgelost want ik heb geen openstaande facturen of dergelijke, zou het fijn vinden dat ik gewoon mij bestelling kan plaatsen op rekening en ik tevreden ben en hun te vreden!

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Lna, Het klopt dat soms niet alle betaalmethoden aangeboden worden. We kunnen hier inderdaad niets aan veranderen. Dat deze methode niet wordt aangeboden wordt hoeft niet te liggen aan uw kredietwaardigheid. Het al dan niet kunnen betalen hoeft absoluut niet van kredietwaardigheid af te hangen. Het kan afhangen van het product (al dan niet erg fraudegevoelig), een postcode, totale bestelwaarde, samenstelling van producten, tijdstip in de dag/week, etcetera. Het systeem die al deze aspecten meeneemt in het eindoordeel van het al dan niet aanbieden van het betalen op rekening baseert zich dus absoluut niet enkel op kredietwaardigheid o.i.d. We willen u toch graag aanraden om een van de aangeboden betaalmethoden te kiezen. Met vriendelijke groet, Ilse van der Meer Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Lna,

Het klopt dat soms niet alle betaalmethoden aangeboden worden. We kunnen hier inderdaad niets aan veranderen. Dat deze methode niet wordt aangeboden wordt hoeft niet te liggen aan uw kredietwaardigheid. Het al dan niet kunnen betalen hoeft absoluut niet van kredietwaardigheid af te hangen. Het kan afhangen van het product (al dan niet erg fraudegevoelig), een postcode, totale bestelwaarde, samenstelling van producten, tijdstip in de dag/week, etcetera. Het systeem die al deze aspecten meeneemt in het eindoordeel van het al dan niet aanbieden van het betalen op rekening baseert zich dus absoluut niet enkel op kredietwaardigheid o.i.d.

We willen u toch graag aanraden om een van de aangeboden betaalmethoden te kiezen.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

Antwoorden

All complaints of