Complaint: pakket kwijt

user-131310 on 02 October 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb van Zalando een pakket ontvangen met 4 paar schoenen en betaald met paypal.
Alle schoenen heb ik teruggestuurd.
De track/trace code geeft aan dat ze door Zalando ontvangen zijn.
De eerste reactie van Zalando is dat het gewicht niet klopt(?) Ik heb het nagekeken en het klopt toch echt wel.

Desired solution:

Mijn geld teruggestort en EXCUSES want de mails zijn behoorlijk aanmatigend.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het geld is inmiddels gecrediteerd. Doordat het aan ons doorgegeven verzendbewijs niet het correcte verzendbewijs was hebben wij inderdaad contact opgenomen met de klant voor opheldering over het gewichtsverschil van 4 kilogram. Na het ontvangen van het correcte verzendbewijs hebben wij de retourzending verwerkt en het aankoopbedrag teruggestort.

All complaints of