Complaint: Pakket nooit ontvangen –> toch laatste aanmaning!

user-141843 on 14 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 12/11/2012 heb ik een laatste aanmaning ontvangen in mijn brievenbus voor een pakket dat ik niet ontvangen heb! Hier dreigen ze met een incassobureau!
Op 08/11/2012 heb ik reeds gereageerd op een tweede aanmaning in mijn mailbox, waarin mij verteld werd dat Bpost het pakket op 19-10-2012 tweemaal geprobeerd heeft mijn bestelling bij mij te bezorgen.
Omdat uw bestelling op deze dag niet is aangenomen, is uw bestelling afgegeven op het postkantoor in PP DAGBLADHANDEL VEKEMANS. Omdat de bestelling na 14 dagen niet is opgehaald, is deze automatisch aan ons geretourneerd.
En toch krijg ik een laatste aanmaning!
Als ik op deze laatste aanmaning reageer via service@zalando.be krijg ik steeds hetzelfde antwoord!

> Geachte mevrouw,
>
> Nogmaals hartelijk dank voor uw e-mail aan Zalando.
>
> U geeft aan een aanmaning te hebben ontvangen voor een bestelling die u reeds
> heeft geretourneerd. Wij hebben bestelling 11003000206979 nagekeken en zien dat
> wij uw retourzending tot op heden nog niet hebben ontvangen. Het duurt gemiddeld
> tien werkdagen voordat een retourzending bij ons binnenkomt, geteld vanaf de dag
> van afgifte.
>
> Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij u hiervan een bevestiging
> per e-mail en komt het openstaande bedrag van de geretourneerde artikelen te
> vervallen. Onze betalingsherinneringen worden automatisch verstuurd en kunnen wij
> daarom niet tegenhouden.
>
> Als de termijn van tien werkdagen nog niet is verstreken, verzoeken wij u om nog
> even geduld te hebben. Als deze termijn reeds is verstreken, verzoeken wij u om
> dit aan ons door te geven. Wij zullen dan gaan uitzoeken waar uw retourzending
> zich bevindt.
> Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen dan kunt u
> contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Telkens weer opnieuw, naar mijn weten sturen ze standaardmails naar al hun klanten ongeacht wat hun vraag is!!

Aangezien ik de goederen niet ben gaan afhalen is het pakket automatisch geretourneerd naar Zalando.
Ik ga niet betalen voor iets dat ik niet ontvangen heb!!

Ik weet zeker dat ik in de toekomst niets meer zal bestellen bij zalando. De service die zij hun klanten bieden laat ons te wensen over!

Desired solution:

Oplossing: dat ze intern zoeken waar het pakket is gebleven en het intern oplossen ipv hun klanten op te zadelen met kosten van een goed dat ze niet ontvangen heb + extra kosten van een incassobureau...

Als de klant zegt dat het pakket geretourneerd is, wat ze zelf ook beweren, dan moeten ze dit in hun systeem aanpassen dat de klant geen aanmaningen meer zal ontvangen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw van Hemelrijk,

u heeft een klacht ingediend over Zalando Belgie. Helaas kunnen wij u hierbij niet helpen. Wij kunnen enkel klachten over Zalando Nederland aannemen. We willen u aanraden telefonisch contact op te nemen met onze collega's van Zalando Belgie waneer u er via de mail niet uit komt. U kunt hen gratis bellen op 0800-490 80.

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of