My complaint:
Bij Zalando in Januari een jas besteld. Mijn normale maat was te klein. Een maat groter besteld. Nog te klein, nou vooruit, nog een maat groter en jawel hij paste. Fijne jas.
Vorige bestellingen direct teruggestuurd, op dezelfde dag van ontvangst.
Ik wacht nu ruim 6 weken op mijn geld. Al 2 maal is mij verteld dat het geld is overgemaakt (dat duurt dan 6 werkdagen), beide keren niets ontvangen.
Na een maand breekt de onderkant van de rits af. Jas kan niet meer dicht, dit is mijn enige winterjas. Ik heb 15 jaar in de zon geleefd, dit is mijn eerste winter terug in NL. Ik. Heb. Geen. Andere. Winterjas.
Zalando’s oplossing (na 5 dagen reactie): 10% korting. Oh wat houdt Zalando van z’n standaard 10% korting … Of de jas retourneren. Ik herhaal langzaam maar duidelijk: Dit. Is. Mijn. Enige. Winterjas.
Dus waarschijnlijk de enige oplossing die ik zelf moet bedenken en uitvoeren en betalen is een nieuwe jas bestellen, betalen, deze retourneren en stilletjes zitten wachten, hopen, bidden dat ik de nu 3 bedragen ooit terugzie op mijn bankrekening.
Desired solution:
Zalando stuurt een nieuwe jas, gratis natuurlijk, DAN stuur ik met plezier de jas met kapotte rits terug. Simpel. Geen kosten.
Ik retourneer namelijk WEL binnen enkele dagen.