My complaint:
Op 19 april een bestelling geplaatst, na levering bleek de kleur van het product nauwlijks overeen te komen met de foto’s dus de volgende dag gelijk terug gestuurd. Helaas heb ik NOG STEEDS mijn geld niet ontvangen. Ik heb ze geschreven, een stuk of 6 keer gebeld en iedere keer weer zeggen ze dat het is overgeschreven waarna ik vervolgens nog steeds niks bijgeschreven krijg op mijn rekening. Uit mijn op één na laatste telefoontje bleek dat er intern een fout was gemaakt, waarvoor excuses werd gemaakt. Helaas koop ik daar niks voor, al die moeite en dan een sorry? Ik vind dit niet netjes. Na mijn telefoontje van vandaag werd me wederom verzekerd dat het bedrag echt z.s.m op mijn rekening zal staan, dus ik wacht het maar weer af…
Desired solution:
Allereerst hoop ik natuurlijk z.s.m. mijn geld te ontvangen, maar daarnaast lijkt het me niet meer dan vanzelfsprekend dat ik meer krijg dan 'sorry'. Stuur me dan op z'n minst een brief met excuses of een kortingskaart, dat zou pas echt klantvriendelijk zijn.